Symulacje kreatywne – wytyczne do pracy magisterskiej


Potwierdzamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Umiejętnościowe polecamy nizej wymienione opracowania do superwizji końcowej:

  • symulacja zespołowa – „Manipulacja i perswazja w prasie młodzieżowej” i „Przeobrażenia administracji wojskowej w latach 1945-2010 na przykładzie Wojskowej Komendy Uzupełnień w Gnieźnie”
  • zabawa decyzyjna – „Projekt własnego gospodarstwa agroturystycznego w Wylągach” oraz „Media elektroniczne w systemie komunikacji interpersonalnej w instytutucjach Unii Europejskiej”
  • zabawa biznesowa – „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego” oraz Samorozwojowe Symulacje Szkoleniowe oraz „Wykształcenie i kultura chrześcijan starożytnych”
  • gra językowa : „Rola sloganu w reklamie” oraz „Zastosowanie spektroskopii plazmy wzbudzanej laserowo do identyfikacji ocenianych substancji organicznych”
  • symulacja edukacyjna – „Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa jako miejscowości wypoczynkowo – uzdrowiskowej” i „Tworzenie wizerunku firmy i jej marek poprzez reklamę na danych źródłowych z Kampanii Piwowarskiej”
  • gra słownikowa – „Układy zasilania kwantowych laserów kaskadowych stosowanych w spektroskopii” oraz „Warunki klimatyczne Islandii”
  • symulacja językowa – „Filmowy wizerunek postaci Jamesa Bonda” i „Literackie i filmowe obrazy miłości w sieci”
  • gra lingwistyczna – „Szufladkowanie narodów. O stereotypie narodowym na danych źródłowych z stereotypu Polaka, Rosjanina i Litwina na Litwie” i „Chatakterystyka w utworach fantasy autorstwa Johna Ronalda Reueal Tolkiena”
  • gra zespołowa : „Kobieta w poszukiwaniu tożsamości na podstawie powieści Gustawa Flauberta „Pani Bovary”” oraz „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa”