Symulacje szkoleniowe – tezy do zaliczenia


Informujemy że na kursie Organizacja Szkoleń i Gry Eksperymentalne dopuszczamy tu przedstawione tezy do egzaminu:

  • symulacja edukacyjna : „Współczesne słonictwo kontrkultur muzycznych – język młodzieżowy” i „W syberyjskim piekle studium człowieka”
  • zabawa edukacyjna – „Teorie spiskowe próby wyjaśnienia historii” oraz „Motyw pocałunku w reklamie w nawiązaniu dzieł malarskich i fotografii”
  • zabawa edukacyjna – „Wirtualny dyskurs polityczny na studium przypadku ocenianych blogów politycznych” oraz Korporacyjne Symulacje Szkoleniowe W E-Learningu i „Wizja świata w twórczości Krzysztofa Gawronkiewicza i Dennisa Wojdy”
  • gra decyzyjna : „Synteza reklamy polskich szkół wyższych na podstawie druków ulotnych” oraz „Uzależnienie alkoholowe kobiet, próba omówienia problemu w aspekcie społecznym”
  • symulacja lingwistyczna : „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara” i „Znane i nieznane oblicza wybitnych postaci historycznych. Studium historyczno – kulturowe”
  • symulacja komunikacyjna – „Sacrum i profanum w mitologii Słowian” oraz „Komunikacja czy manipulacja w mediach. Wybrane aspekty socjologiczne i psychologiczne”
  • zabawa menedżerska – „Buddyjski ośrodek medytacyjny Diamentowej Drogi w Poznaniu jako przykład polskiej fascynacji religiami Dalekiego Wschodu” i „Kobiety ze snu i cosmofaceci jako osobowości erotyczne kultury konsumpcyjnej. Jakie obrazy płci pożądanej/przeciwnej tworzą czasopisma CKM i Cosmopolitan”
  • gra edukacyjna : „Oblicza sieci – manipulacja w internecie” i „Problematyka społeczna w listach św. Hieronima (Ep. LIX-CVIII)”
  • gra menedżerska – „Bułgarskie fascynacje Polaków na przestrzeni wieków” i „Prawosławie na Dalekim Wschodzie”