Gry edukacyjne – hipotezy do zaliczenia


Ogłaszamy iż na programie Trening Kreatywny i Gry Eksperymentalne akceptuje się nizej wymienione tezy do zaliczenia:

  • symulacja edukacyjna : „Obraz Ukraińca w polskiej świadomości społecznej (na empirycznym materiale badania ankietowego)” i „Kinematografia indyjska jako nośnik kultury i tradycji”
  • gra komunikacyjna : „Susze w Polsce” i „Wokół sporów o nowy brutalizm w dramacie i teatrze”
  • symulacja słownikowa : „Wierzenia demonologiczne Macedończyków przechowywane w tradycji ustnej” i Gry Biznesowe i „Czałga i disco polo. Fascynacja i wstyd”
  • zabawa zespołowa : „Polska-Chorwacja. Wizerunek Chorwacji w polskich mediach” i „Celibat w kościele katolickim i kościele prawosławnym”
  • gra językowa : „Próby zachowania własnej tożsamości narodowej przez mniejszość ukraińską zamieszkującą Górowo Iłowieckie” i „Marketingowa kreacja kobiety”
  • zabawa komunikacyjna : „Weryfikacja przestrajania temperaturowego kwantowych laserów kaskadowych” i „Zamek w Kórniku jako ośrodek narodowej tożsamości”
  • symulacja biznesowa : „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki” oraz „Czasopisma młodzieżowe w okresie transformacji w Polsce 1980-2005”
  • zabawa decyzyjna – „Święta Góra Athos na stronach www. Rola internetu w przekazywaniu idei” oraz „Uosobienie dobra na przykladzie gatunku fantasy”
  • zabawa lingwistyczna – „Praca korespondenta wojennego relacjonowanie czy badanie rzeczywistości” i „Słownictwo dotyczące wojny – na podstawie artykułów związanych z wojną w Iraku”