SYMULACJA NR 1: opracować sesję szkoleniową dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie oglądania krótkich scen z wybranego z następujących filmów:
Droga na zachód; Bohdan Poręba
Home – S.O.S. Ziemia!; Yann Arthus-Bertrand, Obywatel Milk; Gus Van Sant
Galimatias, czyli kogiel mogiel II; Roman Załuski
Ręce do góry; Jerzy Skolimowski, Dziura w ziemi; Andrzej Kondratiuk
Z odzysku; Sławomir Fabicki
K2; Franc Roddam, Przyciemniny pokój; David Lynch
Piękność dnia ; Luis Buñuel, Komornik; Feliks Falk
Pola śmierci; Roland Joffé
Dziewiąte wrota ; Roman Polański, 1941; Steven Spielberg
Monster; Patty Jenkins
Plotka ; Francis Veber
ĆWICZENIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na bazie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
Aya RL, Aya RL (1), Voo Voo, Zapłacono
Cave, Nick, Henry’s Dream, Bielizna, Prywatne życie kasjerki PKP, Verve, The, A Northern Soul
Alice In Chains, Dirt, Arcadium, Breathe Awhile, Sting, …Nothing Like The Sun
Nine Inch Nails, Fragile
ZADANIE NR 3: – Umiejętność prostego formułowania niejasnych treści. Stworzyć zrozumiałą dla dzieci procedurę przyjmowania dowolnej znastępujących substancji medycznych:
101.1, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
140.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – azatiopryna
225.0, Leki przeciwdepresyjne – mianseryna
200.2, Wziewne kortykosteroidy – produkty jednoskładnikowe – postacie płynne do nebulizacji w niskich dawkach
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne
132.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – inhibitory enzymów – doustne inhibitory aromatazy