Scenki integracyjne – podstawy programowe do zaliczenia


Zawiadamiamy iż na kursie Metodyka Kształceniowa i Gry Integracyjne rekomenduje się tu przedstawione problemy do zaliczenia:

  • zabawa edukacyjna : „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii” oraz „Prawo do równego traktowania. Próba omówienia statusu kobiet i mężczyzn w Polsce”
  • gra językowa – „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” oraz „Polski dandys. O kreacji pewnego stylu życia w listach Juliusza Słowackiego do matki”
  • zabawa lingwistyczna – „Prawo do równego traktowania. Próba omówienia statusu kobiet i mężczyzn w Polsce” i Gry Menedżerskie i „Dialog towarzyski ludzi młodych XXI wieku”
  • gra lingwistyczna : „Ironia i intertekstualność w powieści Umberto Eco „Imię róży”” i „Zmiany częstości występowania opadów gradu w Polsce w latach 1954-1981”
  • zabawa menedżerska – „Medialne obrazy przemocy wobec dziecka” oraz „”Rękopis znaleziony w Saragossie: Wojciecha Hasa adaptacja powieści Jana Potockiego”
  • symulacja językowa : „Kibic-chuligan-kibol. Obraz medialny kibiców na Łamach dziennika „Gazta Wyborcza”” i „Urząd Prezydenta w dziejach Rzeczypospolitej Polskiej”
  • symulacja edukacyjna : „Tro Breizh – szlakiem siedmiu świętych” i „Prześladowanie cnoty: demoniczne heroiny. Kobiety i motywy charakterystyczne we wczesnych angielskich powieściach gotyckich”
  • zabawa lingwistyczna : „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu” i „William Wallace (1272-1305). Bohater narodowy Szkotów czy banita”
  • gra edukacyjna – „Duch jako element historii i psychiki narodu niemieckiego w twórczości Tomasza Manna” oraz „Kreowanie ideału urody współczesnej Polki. Moda, makijaż, medycyna estetyczna, Adobe Photoshg”